fbpx

Ile kosztuje prowadzenie social media? Poniżej znajdziesz standardowe rozwiązania, które na dobre zagościły w naszej ofercie. W każdej chwili możesz zmienić plan na wyższy lub niższy. Skontaktuj się z nami i aktywuj wybrany pakiet.

Twoja przepustka na podkład

Cennik obsługi social media

STARTER

699 /netto

  • Audyt marketingowy
  • Wizytówka Google Business
  • Utworzenie / aktualizacja fanpage
  • Indywidualna strategia rozwoju
  • Dedykowana kreacja graficzna
  • 4 kreatywne publikacje
  • 2 kampanie reklamowe
  • Automatyzacja czatu i obsługa konkursów
  • Moderacja w sekcji komentarzy
  • Nielimitowane wsparcie Social Space
  • Systematyczne raporty

EXPERT

999 /netto

  • Audyt marketingowy
  • Wizytówka Google Business
  • Utworzenie / aktualizacja fanpage
  • Indywidualna strategia rozwoju
  • Dedykowana kreacja graficzna
  • 8 kreatywnych publikacji
  • 3 kampanie reklamowe
  • Automatyzacja czatu i obsługa konkursów
  • Moderacja w sekcji komentarzy
  • Nielimitowane wsparcie Social Space
  • Systematyczne raporty

PRO

1199 /netto

  • Audyt marketingowy
  • Wizytówka Google Business
  • Utworzenie / aktualizacja fanpage
  • Indywidualna strategia rozwoju
  • Dedykowana kreacja graficzna
  • 12 kreatywnych publikacji
  • 4 kampanie reklamowe
  • Automatyzacja czatu i obsługa konkursów
  • Moderacja w sekcji komentarzy
  • Nielimitowane wsparcie Social Space
  • Systematyczne raporty

Ziemia STARTER

ziemia-starter

599 /netto

  • Audyt marketingowy
  • Wizytówka Google Business
  • Utworzenie / aktualizacja fanpage
  • Indywidualna strategia rozwoju
  • Dedykowana kreacja graficzna
  • 6 postów + 6 relacji
  • 1 kampania reklamowa
  • Automatyzacja czatu i obsługa konkursów
  • Moderacja w sekcji komentarzy
  • Nielimitowane wsparcie Social Space
  • Systematyczne raporty

Księżyc EXPERT

galaktyka-pro

799 /netto

  • Audyt marketingowy
  • Wizytówka Google Business
  • Utworzenie / aktualizacja fanpage
  • Indywidualna strategia rozwoju
  • Dedykowana kreacja graficzna
  • 8 postów + 8 relacji
  • 2 kampanie reklamowe
  • Automatyzacja czatu i obsługa konkursów
  • Moderacja w sekcji komentarzy
  • Nielimitowane wsparcie Social Space
  • Systematyczne raporty

Galaktyka PRO

ksiezyc-expert-pakiet

1199 /netto

  • Audyt marketingowy
  • Wizytówka Google Business
  • Utworzenie / aktualizacja fanpage
  • Indywidualna strategia rozwoju
  • Dedykowana kreacja graficzna
  • 12 postów + 12 relacji
  • 3 kampanie reklamowe
  • Automatyzacja czatu i obsługa konkursów
  • Moderacja w sekcji komentarzy
  • Nielimitowane wsparcie Social Space
  • Systematyczne raporty

* Budżet realizowanych kampanii stanowi dodatkowy koszt klienta. To Ty ustalasz, ile chcesz wydać, a my optymalizujemy reklamy tak, aby działały skutecznie!

Cennik prowadzenie fanpage

Ceny za prowadzenie fanpage na Facebooku mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja firmy, wielkość strony, ilość postów i ogłoszeń, a także stopień zaangażowania w kampanie reklamowe. Istnieją agencje i freelancerzy specjalizujący się w zarządzaniu stronami na Facebooku, którzy oferują różne pakiety i usługi.

Podstawowe usługi, które zwykle oferują agencje prowadzące fanpage to:

  • regularne publikowanie postów na Facebooku,
  • tworzenie i publikowanie reklam na Facebooku,
  • odpowiadanie na pytania i komentarze od użytkowników,
  • monitorowanie i raportowanie wyników kampanii,
  • analiza konkurencji i dostosowywanie strategii marketingowej.

Ceny za te usługi mogą wahać się od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie, w zależności od zakresu usług oraz doświadczenia i renomy agencji.

Warto pamiętać, że cennik prowadzenia fanpage na Facebooku jest bardzo elastyczny i zależy od indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Dlatego przed podjęciem decyzji o współpracy z agencją, warto dokładnie przedyskutować plany i cele oraz uzgodnić koszty i zakres usług.

Koszt prowadzenia Instagrama

Podobnie jak w przypadku prowadzenia fanpage na Facebooku, ceny za prowadzenie profilu na Instagramie mogą się znacznie różnić w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja firmy, wielkość profilu, ilość postów i ogłoszeń, a także stopień zaangażowania w kampanie reklamowe. Istnieją agencje i freelancerzy specjalizujący się w zarządzaniu profilami na Instagramie, którzy oferują różne pakiety i usługi.

Budżet reklamowy

Budżet reklamowy stanowi dodatkowy koszt dla klienta, ponieważ jest to wydatek na promowanie produktów lub usług w celu przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów. Skuteczna kampania reklamowa może zwiększyć zainteresowanie produktami lub usługami, co w dłuższej perspektywie może przynieść większe zyski dla firmy. Warto zatem dokładnie rozważyć, ile chce się przeznaczyć na kampanię reklamową i jakie cele się chce osiągnąć, aby uzyskać najlepsze rezultaty przy jak najmniejszych kosztach (ROAS)*.

Dla przykładu, jeśli kampania reklamowa kosztowała 1000 złotych, a przyniosła przychody w wysokości 5000 złotych, to ROAS wynosiłby 500%. ROAS jest ważnym wskaźnikiem, ponieważ pozwala określić, które kampanie reklamowe przynoszą najlepsze wyniki, a które należy poprawić lub przestać finansować. Dzięki ROAS można lepiej zrozumieć zwrot z inwestycji w reklamę i dostosować strategię reklamową do rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów. Wysoki oznacza, że wydane pieniądze przynoszą zyski, a niski może wskazywać na potrzebę zmiany strategii reklamowej.

 

*ROAS (Return on Advertising Spend) to wskaźnik mierzący efektywność kampanii reklamowej, czyli relację między wydatkami na reklamę a zyskami, które te wydatki przynoszą.