Przenieś klienta w metaverse
Trendem, który zdecydowanie zasługuje na szersze omówienie jest metaverse marketing. Wirtualna rzeczywistość i zakupy w interaktywnych salonach to dopiero początek, ponieważ metaverse idzie zdecydowanie o krok dalej. Światowe marki takie jak Adidas, Nike czy Zalando mają już swoje wirtualne przestrzenie, gdzie sprzedają cyfrowe produkty. Kolejnym pionierem jest FIAT, który uruchomił pierwszy interaktywny salon sprzedaży na rynku motoryzacyjnym.
Nowy trend nie ominął również branży usługowej. Spójrzmy chociażby na PKO Bank Polski i ich pierwszy wirtualny oddział. Wirtualna PKO Rotunda, którą widzicie obok jest już dostępna na platformie Decentraland. Na chwilę obecną pełni ona funkcję cyfrowego laboratorium dla budowania bankowego know-how w metaświatach.
Metaverse, zwłaszcza w perspektywie najbliższych kilkunastu lat może stać głównym kanałem sprzedażowym. Bądź na bieżąco i nie bój się innowacyjnych rozwiązań.